Πώς μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου online;
Επιλέξτε μια κατηγορία και χρησιμοποιώντας τα φίλτρα αναζήτησης βρείτε το προϊόν που επιθυμείτε. Αν γνωρίζετε τον κωδικό προϊόντος απλά πληκτρολογήστε τον στην αναζήτηση.
Κάνοντας κλικ πάνω στο προϊόν που σας ενδιαφέρει μεταφέρεστε στην σελίδα του όπου μπορείτε να βρείτε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες που χρειάζεστε για να αποφασίσετε αν είναι κατάλληλο για εσάς (φωτογραφίες, αναλυτική περιγραφή, οδηγό μεγεθών, κωδικό και τιμή). Για οποιαδήποτε απορία σχετικά με το προϊόν μπορείτε φυσικά να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Επιλέξτε το ιδανικό για εσάς μέγεθος και πατήστε ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ. Αν θέλετε να συνεχίσετε τις αγορές, επαναλάβετε τη διαδικασία. Διαφορετικά επιλέξτε το καλάθι σας και πατήστε ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΑΓΟΡΩΝ.
Επιλέξτε αν θέλετε να καταχωρήσετε την παραγγελία σας ως επισκέπτης είτε ως μέλος και συμπληρώστε όλα τα απαραίτητα στοιχεία για την αποστολή.
Πατήστε το κουμπί ΥΠΟΒΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ για να καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Σύντομα θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης με τα στοιχεία και τον αριθμό της παραγγελίας σας. Τα αγαπημένα σας προϊόντα θα είναι στα χέρια σας, ενώ θα σας κρατάμε ενήμερους για την εξέλιξη της παραγγελίας σας!
Μπορώ να καταχωρήσω την παραγγελία μου τηλεφωνικά;
Φυσικά, πολύ εύκολα και γρήγορα !
Επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2651028485, καθημερινά 09:00-17:00 και Σάββατο 09:00-16:00, εκτός αργιών! Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον κωδικό του προϊόντος που επιθυμείτε να παραγγείλετε!
Απαντήστε στις ερωτήσεις του εκπροσώπου μας σχετικά με τα στοιχεία σας. Θα ερωτηθείτε για το ονοματεπώνυμο, τα απαραίτητα για την αποστολή στοιχεία και ένα κινητό τηλέφωνο! Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με sms.
Πώς μπορώ να παραγγείλω μέσω Facebook, Instagram, email ή φόρμας επικοινωνίας;
Η διαδικασία είναι πολύ απλή και γρήγορη, απλά ακολουθείστε τα παρακάτω βήματα:
Στείλτε μας το μήνυμα / email σας ή συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας αναγράφοντας ότι επιθυμείτε να παραγγείλετε και δίνοντάς μας τα παρακάτω στοιχεία:
- Κωδικό, χρώμα και μέγεθος προϊόντος
- Ονοματεπώνυμο
- Απαραίτητα για την αποστολή στοιχεία ( διεύθυνση, ΤΚ, πόλη)
- Κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας
Θα σας απαντήσουμε στο μήνυμά/ email σας προκειμένου να επιβεβαιώσουμε την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Θα ενημερωθείτε για την εξέλιξη της παραγγελίας σας με sms.
Μπορώ να αφαιρέσω/ακυρώσω κάποιο προϊόν της παραγγελίας μου;
Ναι! Από το καλάθι αγορών μπορείτε να αφαιρέσετε τα προϊόντα που δεν επιθυμείτε υπό την προϋπόθεση ότι δεν έχετε ολοκληρώσει την παραγγελία. Αν την έχετε ήδη ολοκληρώσει και προτού λάβετε το email αποστολής της παραγγελία σας, τότε επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου;
Ναι! Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας αποστέλλοντας email ή μήνυμα μέσω Facebook, Instagram, φόρμας επικοινωνίας με τον κωδικό παραγγελίας και την ένδειξη ακύρωση παραγγελίας ή επικοινωνώντας τηλεφωνικά με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας στο 2651028485!
Πώς μπορώ να βεβαιωθώ ότι έχω πραγματοποιήσει σωστά την αγορά μου;
Αφού πραγματοποιήσετε την online παραγγελία σας θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης. Αν δεν το λάβετε, κι αφού πρώτα βεβαιωθείτε ότι δεν έχει ενδεχομένως κατανεμηθεί αντί στο inbox στα ανεπιθύμητα / spam (ή για τους κατόχους gmail ενδεχομένως και στο tab των προωθήσεων / promotions), επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής;
Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι ακόλουθοι:
- Αντικαταβολή
- Πιστωτική ή χρεωστική κάρτα
- Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό
- PayPal
Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους πληρωμής εδώ
Μπορώ να πληρώσω μέσω πιστωτικής κάρτας με άτοκες δόσεις;
Φυσικά, χρησιμοποιήστε την πιστωτική σας κάρτα και επιλέξτε έως 6 άτοκες δόσεις για αγορές άνω των 15€!
Μπορώ να ζητήσω τιμολόγιο αντί απόδειξης λιανικής;
Ναι, επιλέγοντας έκδοση τιμολόγιου κατά την Ολοκλήρωση αγοράς.
Για ποιο λόγο δεν έγινε δεκτή η πιστωτική/ χρεωστική μου κάρτα;
Αν η τράπεζά σας αρνήθηκε την συναλλαγή μπορεί να συμβαίνει κάτι από τα παρακάτω:
- Η κάρτα μπορεί να έχει λήξει. Ελέγξτε αν έχει παρέλθει η αντίστοιχη ημερομηνία λήξης της κάρτας σας.
- Έχετε υπερβεί το πιστωτικό / ημερήσιο όριο συναλλαγών της κάρτας σας.
- Έχετε εισαγάγει κάποιο λανθασμένο στοιχείο.
- Δεν έχετε συμπληρώσει σωστά όλα τα απαραίτητα πεδία.
- Κακή σύνδεση στο διαδίκτυο κατά τη διάρκεια ελέγχου από την τράπεζα.
- Ανεπιτυχής διαδικασία 3D secure verification.
- Επικοινωνήστε με την τράπεζά σας και / ή δοκιμάστε με άλλη κάρτα / επιλέξτε άλλη μέθοδο πληρωμής.
Είναι ασφαλής η χρήση της πιστωτικής / χρεωστικής μου κάρτας στην σελίδα σας;
Ναι, τα στοιχεία μεταβιβάζονται σε κρυπτογραφημένη μορφή SSL. Για την πληρωμή με Visa και Mastercard γίνονται δεκτές μόνο συναλλαγές Ces (Ασφαλές Ηλεκτρονικό Εμπόριο). Το σύστημα θα επικοινωνήσει με την τράπεζα που έχει εκδώσει την κάρτα ώστε ο αγοραστής να εγκρίνει την πληρωμή. Όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία ταυτοποίησης των στοιχείων θα διεκπεραιωθεί η χρέωση στην κάρτα. Σε αντίθετη περίπτωση η παραγγελία θα ακυρωθεί.
Είναι ασφαλείς οι online αγορές στο PROJECTSHOPS.GR;
Φυσικά! Κανένα στοιχείο δεν αποθηκεύεται στην σελίδα μας. Η συναλλαγή σας εκτελείται σε πραγματικό χρόνο στο σύστημα της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ μέσω ασφαλούς κρυπτογραφημένης σύνδεσης ( SSL ).
Μπορώ να πληρώσω για παράδοση στην Κύπρο/ εκτός Ελλάδος με αντικαταβολή;
Για παραγγελίες με χώρα παράδοσης την Κύπρο/ εκτός Ελλάδος αποδεκτές μέθοδοι πληρωμής είναι η χρήση πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας και PayPal.
Μπορώ να επιλέξω συσκευασία δώρου;
Φυσικά, μπορείτε να το σημειώσετε στα σχόλια της παραγγελίας σας
Πώς μπορώ να παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής για την Ελλάδα είναι:
- Αποστολή με Courier σε όλη την Ελλάδα
- Δωρεάν αποστολή σε Ιωάννινα
- Παραλαβή από το κατάστημα στα Ιωάννινα
Δες περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους τρόπους αποστολής εδώ
Πώς μπορώ να μάθω σε ποιο κατάστημα στα Ιωάννινα είναι διαθέσιμο κάποιο προϊόν;
Μπορείτε να επισκεφθείτε τα φυσικά μας καταστήματα ώστε να δείτε τα περισσότερα από τα προϊόντα μας.
Η διαθεσιμότητα που βλέπετε στην σελίδα μας αφορά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα!
Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας, γνωρίζοντας για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας τον κωδικό προϊόντος που σας ενδιαφέρει!
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες (διεύθυνση, ωράριο λειτουργίας) για τα φυσικά καταστήματά σας στα Ιωάννινα;
Μπορείτε να βρείτε λίστα των φυσικών καταστημάτων PROJECT εδώ και πατώντας σε αυτό που σας ενδιαφέρει εμφανίζεται η διεύθυνσή του, χάρτης της περιοχής, το ωράριο λειτουργίας.
Οι τιμές στο online κατάστημα είναι ίδιες με αυτές στα φυσικά καταστήματα PROJECT;
Όχι, απαραίτητα! Οι τιμές και οι προσφορές της σελίδας μας αφορούν αποκλειστικά το ηλεκτρονικό μας κατάστημα και ενδεχομένως διαφέρουν από τα φυσικά μας καταστήματα. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία σχετικά με την τιμή μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Ανανεώνονται τα προϊόντα στα οποία έχει εξαντληθεί κάποιο μέγεθος ή χρώμα;
Το PROJECTSHOPS.GR κατάφερε να εξασφαλίσει για εσάς τις καλύτερες συνεργασίες με τα κορυφαία Fashion Brands. Εδώ θα βρείτε τεράστια ποικιλία σε όλες τις κατηγορίες τόσο προϊόντων όσο και μεγεθών. Αν ένα προϊόν ή μέγεθος έχει εξαντληθεί θα προσπαθήσουμε να το ανανεώσουμε όσο το δυνατόν συντομότερα, ενώ φυσικά μπορεί ανά πάσα στιγμή να μεσολαβήσει ακύρωση ή επιστροφή παραγγελίας και να επανεμφανιστεί ως διαθέσιμο. Αν δεν υπάρχει απόθεμα σε κάποιο προϊόν ή μέγεθος τότε εμφανίζεται ως μη διαθέσιμο στην σελίδα μας.
Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του PROJECTSHOPS.GR;
Φυσικά, κάνοντας απλά εγγραφή στο Newsletter μας, θα λαμβάνετε πληροφορίες για τα τελευταία νέα αλλά και τις πιο hot προσφορές μας!
Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του PROJECTSHOPS.GR;
Ναι, η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ανοίξτε ένα οποιοδήποτε Newsletter μας και πατήστε στο σχετικό link στο τέλος του μηνύματος ή ενημερώστε μας με σχετικό email.
Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχετε ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε πατώντας επάνω στο εικονίδιο Account, συμπληρώνοντας το email σας και επιλέγοντας “Ξεχάσατε τον Κωδικό σας;”. Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε καλέστε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;
Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Πως μπορώ να αγοράσω Gift Card;
Μπορείτε να αγοράσετε την Gift Card, με τρία απλά βήματα online, κάνοντας κλικ εδώ
Ποιο είναι το ελάχιστο και μέγιστο ποσό αγοράς για την Gift Card;
Μπορείτε να επιλέξετε Gift Card αξίας από 20€ έως 500€.
Ποια η διάρκεια ισχύος της Gift Card;
Από την ημερομηνία αγοράς, η Gift Card έχει διάρκεια ισχύος 12 μηνών.
Πως αποστέλλεται η Gift Card;
Αποστέλλουμε την Gift Card είτε με email είτε με φάκελο ανάλογα τον τρόπο που εσείς επιλέξετε την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την καταχώρηση της παραγγελία σας!
Μπορώ να εξαργυρώσω την Gift Card μου σε κάποιο φυσικά κατάστημα στα Ιωάννινα;
Η Gift Card αφορά αγορές αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος!
Μου έκαναν ένα δώρο το οποίο θέλω να επιστρέψω, τι πρέπει να κάνω;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας ώστε να καταχωρήσετε το αίτημα σας. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας!
Πώς στέλνω τα προϊόντα πίσω στην εταιρία σας;
Από Ελλάδα: Οι επιστροφές μας πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω του δικτύου της Γενικής Ταχυδρομικής. Μπορείτε να επισκεφθείτε το πλησιέστερο από τα 300+ καταστήματα Γενικής Ταχυδρομικής και να πραγματοποιήστε την επιστροφή σας με δική μας χρέωση στην εξής διεύθυνση: PROJECTSHOPS.GR, Χαρ. Τρικούπη 3, Ιωάννινα, 45444.
Σε περίπτωση αποστολής με άλλη εταιρία ταχυμεταφορών τα έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα.
Από Κύπρο ή εξωτερικό: Η επιστροφή πραγματοποιείται με χρέωση αποστολέα, με οποιαδήποτε εταιρία μεταφορών επιθυμείτε. Συσκευάζετε κατάλληλα το προϊόν μαζί με αντίγραφο του παραστατικού αγοράς και μας το επιστρέφετε στη διεύθυνση PROJECTSHOPS.GR, Χαρ. Τρικούπη 3, Ιωάννινα, 45444.
Μπορώ να επιστρέψω μέρος μόνο της παραγγελίας μου;
Φυσικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας ώστε να καταχωρήσετε το αίτημα της επιστροφής σας. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας!
Στην περίπτωση αυτή υπάρχει η δυνατότητα να σας εκδώσουμε ένα κωδικό κουπονιού ώστε να το χρησιμοποιήσετε στην επόμενη αγορά σας, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση!
Πόσο χρόνο έχω στη διάθεσή μου για να επιστρέψω ένα προϊόν;
Όλες οι επιστροφές των προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που παραλάβατε το δέμα σας.
Πώς μπορώ να επιλέξω άλλο προϊόν;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας ώστε να καταχωρήσετε το αίτημα της αλλαγής σας και να δεσμευτεί το νέο προϊόν για εσάς. Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας ιδανικό θα ήταν να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας!
Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας και εγκριθεί η επιστροφή σας θα λάβετε μέσω email / sms τον αριθμό αποστολής του νέου σας δέματος.
Πως εξαργυρώνω έναν κωδικό κουπονιού;
Μπορείτε να καταχωρήσετε εύκολα τον κωδικό κουπονιού στο αντίστοιχο πεδίο εφαρμογής κωδικού έκπτωσης κατά την καταχώρηση της παραγγελία σας!
Πώς θα λάβω το κουπόνι επιστροφής;
Το κουπόνι επιστροφής είναι ένας κωδικός που θα λάβετε μέσω e-mail και/ή sms μόλις παραλάβουμε το επιστρεφόμενο προϊόν κι εγκρίνουμε την επιστροφή του.
Αν η παραγγελία έχει καταχωρηθεί online , τότε θα το λάβετε μέσω e-mail.
Αν η παραγγελία έχει καταχωρηθεί τηλεφωνικά, τότε το κουπόνι επιστροφής θα έρθει μέσω sms στο κινητό που μας έχετε δηλώσει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας.
Το κουπόνι επιστροφής έχει ημερομηνία λήξης;
Όχι! Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε όποτε θέλετε.
Μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων και όχι έκδοση κουπονιού;
Φυσικά, μπορείτε να συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα επιστροφής που θα βρείτε μέσα στο δέμα σας και να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας ώστε να καταχωρήσετε το αίτημα της επιστροφής σας.
Αν χάσατε την φόρμα επιστροφής προϊόντων πατήστε εδώ
Πώς θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής:
Αν έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας με αντικαταβολή ή μέσω κατάθεσης τότε τα χρήματα επιστρέφονται με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Αν έχετε εξοφλήσει την παραγγελία σας μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ή PayPal τότε τα χρήματα επιστρέφονται με τον αντίστοιχο τρόπο.
Πότε θα μου επιστραφούν τα χρήματα;
Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την ημέρα που θα λάβουμε το δέμα της επιστροφής σας, παρόλα αυτά καταβάλουμε κάθε προσπάθεια να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό!
Έχασα τη φόρμα επιστροφής προϊόντων, τι μπορώ να κάνω;
Έχετε τη δυνατότητα να κατεβάσετε την φόρμα επιστροφής προϊόντων κάνοντας κλικ εδώ
To PROJECTSHOPS.GR επιφυλάσσεται του δικαιώματος να απορρίψει επιστροφές που στάλθηκαν ή κοινοποιήθηκαν μετά από την προθεσμία επιστροφής ή επιστροφές ειδών που δεν βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία ήταν όταν απεστάλησαν από τις εγκαταστάσεις μας ή επιστροφές προϊόντων χωρίς τη συμπληρωμένη φόρμα επιστροφής προϊόντων καθώς κι επιστροφές ειδών (υφασμάτινες μάσκες προσώπου, εσώρουχα & κάλτσες) που για λόγους υγιεινής δεν μπορούν να επιστραφούν στην αποθήκη μας.
Μπορώ να λαμβάνω στο email μου πληροφορίες με τα τελευταία νέα και προσφορές του PROJECTSHOPS.GR;
Φυσικά, μπορείτε να κάνετε εγγραφή στο Newsletter μας, ώστε να λαμβάνετε όλες τις νέες παραλαβές και προσφορές του καταστήματος μας.
Μπορώ να σταματήσω να λαμβάνω το Newsletter του PROJECTSHOPS.GR;
Ναι, η διαδικασία είναι πολύ απλή. Ανοίξτε ένα οποιοδήποτε Newsletter μας και πατήστε στο σχετικό link στο τέλος του μηνύματος ή ενημερώστε μας με σχετικό email στο info@projectshops.gr.
Πώς θα ανακτήσω τον κωδικό πρόσβασης στο λογαριασμό μέλους μου αν τον έχω ξεχάσει;
Αν έχετε ξεχάσετε τον κωδικό πρόσβασης μπορείτε να τον ανακτήσετε πατώντας επάνω στο εικονίδιο Account, συμπληρώνοντας το email σας και επιλέγοντας “Ξεχάσατε τον Κωδικό σας;”. Θα λάβετε email με το νέο σας κωδικό πρόσβασης.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναλαμβάνουμε 100% την ευθύνη μας για όλα τα προϊόντα που έχουμε στείλει. Αν το προϊόν που λάβατε θεωρείτε ότι έχει κάποιο ελάττωμα τότε καλέστε άμεσα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Τι πρέπει να κάνω αν παραλάβω κάποιο προϊόν που δεν ζήτησα;
Σε περίπτωση που από λάθος παραλάβετε κάποιο προϊόν που δεν έχετε παραγγείλει επικοινωνήστε άμεσα με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της εταιρίας μας.
Πως μπορώ να αγοράσω Gift Card;
Μπορείτε να αγοράσετε την Gift Card, με τρία απλά βήματα online, κάνοντας κλικ εδώ
Ποιο είναι το ελάχιστο και μέγιστο ποσό αγοράς για την Gift Card;
Μπορείτε να επιλέξετε Gift Card αξίας από 20€ έως το ποσό που θέλεις.
Ποια η διάρκεια ισχύος της Gift Card;
Από την ημερομηνία αγοράς, η Gift Card έχει διάρκεια ισχύος 12 μηνών.
Πως αποστέλλεται η Gift Card;
Αποστέλλουμε την Gift Card είτε με email είτε με φάκελο ανάλογα τον τρόπο που εσείς επιλέξετε την ίδια ή την επόμενη ημέρα από την καταχώρηση της παραγγελία σας!
Μπορώ να εξαργυρώσω την Gift Card μου σε κάποιο φυσικά κατάστημα στα Ιωάννινα;
Η Gift Card αφορά αγορές αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος!